Zöndaggg

Det är söndag. Jag vaknade tidigt i morse och trodde att det var skoldag. Jag VILLE att det skulle vara skoldag. Det var lite konstigt för när jag vaknade igen vid halv ett var min hals igensvullnad och hela jag var i ett aningen febrigt skick. Det är jag ännu (min hjärna fortsätter spela upp Dagen är Kommen om och om igen, det måste väl vara ett dåligt tecken?) och jag har knappt rest mig upp ur sängen. Hoppas att det är bättre i morgon.

Igår var det dimma, earth hour (som jag nästan glömde och fick påminna mina föräldrar om) och Bond samt E channel med Jeanette.

Idag ska jag bli frisk.

Kommentarer
Postat av: bororororoorkrk

kom nu. till skolan. eller kom imorgon. då slipper du frysa där utanför hela natten.


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback