Aa hej.

Det är onsdag kväll och jag har varit hemma idag. Min kära pappa kände sig tydligen otroligt listig när han misstänkte att jag var hemma för att sitta vid datorn hela dagen (inte alls av illamåendet eller magontet som jag sa) så han tog med sig modemet till jobbet. Självklart var man för stolt för att försöka övertyga honom om att han hade fel. Inget internet betyder inget Spotify, vilket betyder grym torka på musik. Faktiskt. Det känns som om jag upptäckt 75% av musiken jag lyssnar på nu för tiden sedan Limewire slutade fungera.

Så idag var ... Ja. Halva dagen satt jag nedbäddad under fem täcken med en kopp te och såg på En Geishas Memoarer. Resten av dagen gick jag fram och tillbaka mellan datorn, där det fanns varken internet eller musik, och köket, där det fanns ett brett utbud av både knäckebröd och utgången mjölk.

Sen blev jag så desperat att jag städade.

Jag tror att det talar för hela dagen egentligen. Jag ska aldrig mer vara hemma.


Kommentarer
Postat av: robbin

haha Shit vilken seg dag! jag visste att du hade tråkigt men städa?! jag tycker synd om dig. :(


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback