Jag ser fortfarandee hur hennes mörka ögon glööder

Jag var tjugotree när jag läämnade gee be gee...

Jag är sjuk. Jag är sjuk och jag har sovit bort ungefär hela långhelgen. Jag undrar om sjukdomen kommer av dammallergi, det skulle inte vara helt otänkbart med tanke på hur det ser ut i mitt rum. Det är värre än vanligt - inte okej.

Nu har jag i alla fall tagit mig lite i kragen och plockat upp från golvet (alla saker ligger i stället i högar ovanpå möblerna, men det behöver vi ju inte nämna) och väntar på dammsugaren. I kväll ska jag till Torö och i morgon ska jag plugga. Då ska jag vara frisk.

En annan sak, förutom förkylningen, som infekterar mitt liv just nu är Spotify's lysande frånvaro. Mitt virusprogram talade stolt om för mig att "Virus är nu borttaget" och nästa gång jag tittade efter så fanns inte Spotifyikonen kvar på skrivbordet. Det var ju roligt. Jag är dock lite listig och känner till ett ställe där man kan få inbjudningar, så jag hoppas att det löser sig inom kort.

Tills vidare får jag fortsätta att lyssna på CDskivor. Jag gillar faktiskt CDskivor. När jag blir rik ska jag ha massa CDskivor. Och ha affischer och gitarrer på väggarna. Och sen ska jag äta god mat varje dag och få helkroppsmassage. (Nej jag har inte tänkt så mycket på dethär)

Det ska bli najs när jag blir rik.

Nu ska jag bli frisk till att börja med. Hejdo!

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback