La-la-la booorn to born to multiply!

Det är vår ute. Massa löv och blommor och blå himmel överallt vart man än kommer och så svarta moln ibland men dom tar inte över hela himlen och det är SÅ HIMLA SKÖNT. Om jag ska ta hit någon kompis utomlands ifrån någongång ska jag be den komma i maj.

Jag har haft panik över skolan under en längre tid nu. Men vet ni? Jag tror att det håller på att lösa upp sig nu. Det känns så himla bra. Efter ett större anal veckor i totalt handikapp på utförandefronten lyckades jag ta tag i detdär nedrans historiaarbetet ordentligt idag, satt kvar i biblioteket tills jag började känna nackont. Insåg att jag antagligen suttit - ordligen - med näsan i böckerna. Var helt snurrig i huvudet när jag gick därifrån och märkte knappt när jag blev nedsprungen och sönderkramad av Mohamed i skåphallen, som jag trodde var tom. Men det var bra ändå. 

Känns så himla bra när man äntligen blir lite inspirerad till att göra något man länge har försökt undvika.

Så kom man hem, och sen dess har jag hunnit med en himla massa nödvändiga saker. Jag har suttit på trappan till uteplatsen och kollat på Jackie som sprang runt och lekte i trädgården bland alla blommor och vita körsbärsträd. Jag har fått tillfredsställa mitt plötsliga behov av att lyssna på The Shins. Jag har rotat under min säng och hittat en skolkatalog som inte tillhör mig och blivit påsprungen av en spindel som jag trodde att jag tillintetgjorde häromkvällen. "Jaså där är du", sa jag och mosade den under förlängningssladdsuttaget. Wonderwoman. Snart kommer Jeanette och vi ska glo på Desperate Housewivesboxen, som vi bestämt oss för att beta igenom. Och vi ska köpa chips. Jag har inte alls ångest över att jag nästan helt slutat träna. Nejrå.

Aja. Det är vackert väder och vår och snart sommar och jag har inte längre massa plugg som tynger ned mig. Och jag fick preliminärt 21/26 poäng på första delen av nationella matteproven. Ett prov kvar och jag har redan G, inte många poäng kvar till VG och övningsproven går bra.

Nu ska jag lyssna på Australia fram tills Jeanette kommer. Och gå på toa.


Kommentarer
Postat av: borkish

"Efter ett större anal veckor i totalt handikapp på utförandefronten lyckades jag ta tag i detdär nedrans historiaarbetet ordentligt idag"





HEHE

Postat av: Julia

HAHAHAHA! Jag vet inte riktigt om jag ska ändra detdär... Vissa saker bör k-märkas.

2009-05-14 @ 21:53:47
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback