Den sämsta dagen är inte en dag som börjar dåligt och fortsätter att vara dålig, den dåligaste dagen är den som börjar bra men sakta blir mer och mer dålig.

Det slasksnöar. Ute. Nu. För en timme sen. För två timmar sen. För fem timmar sen. För tio timmar sen. Igår.

Ord som inte finns i min lista just nu:

Rolig
Mysig
Härlig
GOSI

Topp fem, ord som FINNS i min lista:

1. Jaha.
2. Kul.
3. Yeah right
4. Emigrera
5. Självmord

Jag orkar inte med nåt annat än sarkasm just nu. Saknar dagarna på Via när vi inte talade något annat språk. Att tänka positivt lönar sig inte. Livet är över. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag impulsshoppade en vinterjacka för 3000 idag!

Det är det enda som hjälper!

2009-11-05 @ 17:43:11
Postat av: emma

men juuuuuulia! vi måste ju hitta på något kul! :D

Postat av: Julia

Om det inte händer något kul snart så kommer jag komma i ett läge av grav psykisk ohälsa.

2009-11-06 @ 13:11:24
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback