I'M YOUR BIGGEST FAN I'LL FOLLOW YOU UNTIL YOU LOVE ME PAPA PAPARAZZI lady gaaaaga

Det är asmörkt i mitt hus och asmörkt ute och jag är ensam hemma och fönstrena är jättestora och jättemörka och plötsligt så börjar det virvla ned asmånga löv och man ba aha the scene is set det kommer snart stå en man med mask bakom mig okej vad bra

Lisa, vet du? Jag saknar ordböckerna på Via som vi brukade sitta och kolla i och garva åt för dom hade så bra ord och om jag hade en nu så skulle jag läsa den och skratta och tänka på dig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kommer ihåg när jag sa att du var ett kylskåp. Och en källare.. Det var roligt :D

2009-11-01 @ 17:06:53
Postat av: Julia

Jag kommer också ihåg just kylskåpet och källaren. Det var bra ord.


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback