Jag borde nog sluta sova helt enkelt.

Jag brukar aldrig minnas vad jag drömt, och om jag gör det brukar det mest vara grejer man glömmer under dagen för att de är så vanliga. Nuförtiden drömmer jag hela tiden, och jättekonstigt.

Häromdagen drömde jag att jag och en kompis skulle näcka i Svandammen. Och att folk hade börjat hänga upp julgranar i korridoren i skolan. Och att jag körde bil alldeles jättesjälv, och att jag inte kunde bromsa för att jag inte hittade några pedaler eller handbromsen. För någon vecka sen drömde jag att jag gjorde inbrott hos en helt random person som jag inte känner men ser nästan varje dag i skolan, och att han kom på mig och att vi lärde känna varandra i stället. Jag drömmer typ varje natt att jag störtar med flygplan på olika sätt, men överlever, och att jag är tillbaka på djurkliniken den 21 oktober och möts av en viftande svans och en varm blick i ett fyrkantigt rum utan fönster. Inget är annorlunda och jag dödas om och om igen av vetskapen att hon måste tas ifrån mig. I natt drömde jag att jag fått cancer.

Inbrott. Planstörtning. Köra bil utan broms. Död. Dethär börjar bli obehagligt. Är jag rädd för något eller?

Kommentarer
Postat av: emma

öööhm......

Postat av: Anonym

Flygande gener!!!!! Du skulle bara veta.....

2009-11-13 @ 00:34:55

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback