Jag har varit i klädaffärer.

Med risk för att låta som en hon med den gröna sjalen i En shopoholics bekännelser:

När du slänger upp resultatet på din säng och förtjust tänker "det kan inte ha varit SÅHÄR mycket!", det är då du vet att du gjort precis rätt. Men lita på erfaren visdom och tro mig - bra idéer kostar.

Övrig visdom och användbara fraser:

"Det vore slöseri att INTE köpa den."
"Det är en livslång investering"
"Det är ju blommor och allt på"
"Den skulle göra dig lycklig"
"Den skulle komplettera din livsharmoni"

OBS. Dessa fraser bör inte testas med kreditkort utan sällskap av person med motsatt mentalitet.

OBS 2. Denna text bör inte läsas av person med a) shoppingmani b) icke existerande sinne för ironi. Sånt får man aldrig överskatta hos anonyma läsare.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback