Mat.

Förresten så förstår jag inte alltid de där vuxna personerna här i huset. Detdär med fasta måltider och att duka fram tvåtusen saker på bordet för att sedan plocka bort dem förefaller sig ganska underligt och onödigt i mina ögon. Min frukost intas nu och består av Priskossarengodiset som blev över från igår. Det känns ju mycket smidigare att ha allt man ska äta på samma ställe. Bara att plocka fram och plocka bort.

Jätteenkelt.

Vad det gäller den allmänna åsikten om Priskrossarengodiset så har jag hört många blandade åsikter. Senast igår sa Olivia att det var skabbigt. Jeanette prisar det som en giva från Gud. Själv är jag någonstans mitt emellan. Visst kan Priskrossarens godishyllor erbjuda en del spännande bismaker och intressanta, misstänkt oplanerade konsistenser, men jag har nu ätit tre bitar på rad utan att det smakat varken damm, plast eller att mina tänder gett ifrån sig mystiska knakljud.

De vackraste förhållandena är ju de som går upp och ned.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback