"Men Julia. Man kan inte få barn med liemannen"

Sitter och tänker "åå jag fryser borde kanske värma mig på något sätt" när min hjärna lite lugnande svarar sig själv med "det är ingen brådska, det gör inget om du sitter här och blir lite kallare, vi har ju boolprop"

Du som nu öppnar wikipedia och tänker söka på boolprop:
Det är ingen idé, det står inget där. Ta google i stället.

Du som inte behöver söka på boolprop: "Jag ska inte spela
idag. Jag är stark. Jag behöver inte. Jag ska inte spela idag."


Kommentarer
Postat av: robbin

Haha, Gillar rubriken

Postat av: Julia

Mm, det var en hård fakta att tackla.

2009-11-05 @ 16:36:53
URL: http://enjulia.blogg.se/
Postat av: robbin

Kan tänka mig det. Jag tycker du borde vidareutveckla den lite.

2009-11-08 @ 03:04:32

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback