Min mamma jämför mig med en insekt.

Min morgon var underbar.

Jag hade vaknat klockan halv sju av ett alarm (min mobils ordning på alarmen är häpnadsväckande. Jag tror att detdär var alarmet som var tänkt att väcka mig i onsdags morgon) och sedan dess legat halvvaken på mage och myst med kudden. Lite småmysig träningsvärk i hela kroppen från pumpen igår, varm, täcke över hela kroppen och perfekt kuddvinkel ...

Det var det skönaste i år.

Så kommer en av de tre mer morgonpigga individerna i huset (det är ett under att jag undkom den genen) och påstår att det är dags att gå upp, och när jag lägger kudden över huvudet jämför hon mig med en gråsugga. "När man lyfter på stenen kryper du ned och gömmer dig ännu längre ned under jorden".

Jag förstår inte alls liknelsen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte jag heller!!!!!! Gudmor

2009-12-06 @ 22:54:46

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback