(Och detdär med att kärt barn har många namn är INTE sant)

Klockan är 10.01 och jag är vaken. Jag höll min del av vadet mamma och pappa, och har bevisat att jag kan ha internet access hela natten utan att nödvändigtvis sova bort hela dagen efter. Sådeså.

Det var nämligen inte så att jag för en halvtimme sen låg och borrade in ansiktet i kudden, lycklig i beslutet att "jag skiter i detdär, jag kan sova lite till..." när jag blev överraskad av ett element jag inte räknat med. En fiende som slog mig med chock ur en vinkel jag inte blockerat.

Syndafloden, röda havet, det kvinnliga tsunamit - vadhelst du vill kalla det, var det som till sist drog mig upp ur sängen. Besegrad av sin egen fertilitet, är det inte fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Välkommen i klubben. Min sömn förstördes av samma orsak.

Postat av: Karin

Du är verkligen jätteknäpp.

2009-11-30 @ 11:17:30
URL: http://kugge.blogg.se/
Postat av: Julia

Alla blir galna när de utsätts för för många galna situationer.

2009-11-30 @ 17:44:24
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback