Jag lever i lögn.

Datorerna i skolbiblioteket:

Skolbiblioteket är min absoluta favoritpluggplats. Speciellt vid datorerna finner jag stor inspiration och ro att arbeta, och distraheras varken av andra (jag snokar aldrig på vad de gör eller tjuvlyssnar på deras samtal. Aldrig), internetnärvaron (att sitta på Facebook under avsatt pluggtid är verkligen inte min stil), Spotify (jag sitter helt blickstilla eftersom att jag mycket klokt väljer att lyssna på osvängiga klassiker, lite plaina perfekta bakgrundslåtar såsom Signed, Sealed Delivered och Black or White. (...)) eller den egna individen, det vill säga mig (som för övrigt aldrig någonsin distraherat någon överhuvudtaget).

Okej.

Jag börjar sakta inse att orden "jobba bäst" tappat betydelsen för mig. Varje gång något skolarbete ska skrivas intalar jag mig själv att jag jobbar bäst vid datorerna i skolbiblioteket. 

Det är inte sant. Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback