OOOOOOOOOOOOOHHH HERE I AM BABY SIGNED SEALED DELIVERED I'M YOOOOOURS

Ett ständigt pågående dilemma i mitt liv har med lyssnande i hörlurar att göra. Denna aktivitet är något jag dödar stor del av min tid med, och under hörlurslyssnande tillstånd försöker ständigt hitta den perfekta ljudstyrkan. Det tycks liksom inte finnas någon exakt punkt mellan att det är för lågt för att man inte ska kunna digga helhjärtat och att det är för högt för att hörselhåren inte ska vara utsatta för en viss risk. De lappar liksom över varandra.

Sånt tål ju att funderas på.

För övrigt, kvällsskola på G efter pizza på Pizza House, fördriver nu tiden med Lou i biblioteket. Signed, sealed, delivered i hörlurarna. Sitter jag still eller? Nje.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback