Vad är det som fladdrar i hennes hals?

Det roligaste med att ha kompisar sovandes över är utan tvekan timmarna (och jag tror att jag talar för alla de som någonsin sovit i samma rum som någon annan) som man ligger vaken, förgäves väntandes på att de ska sluta snarka.

En annan rolig sak är när man vaknar nästa morgon och hittar sin avreaktion skriven i mobilens smsutkast:

"Ljudet av en person som är riktigt lös i magen som besöker en vattenklosett för första gången på tre dagar möter brunstig sjöko i ett härligt crescendo av basbetonat gurglande. Det blir högre och högre tills det når sitt absoluta klimax och ... tystnar. Ett pysljud följer och proceduren upprepas. Och upprepas. Och upprepas.

Jag kommer aldrig kunna somna.
"

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback