Vårat kök är mångkulturellt. Så att säga.

Framför en öppen eld en söndag i november har 50% av familjen Lindqvist valt en hackkyckling i diskussion om choklad:

Pappa: Du köper glädjedödarchoklad! Man vill bara ta en bit för att den är så äcklig!
Mamma: 90% är ju jättegott!
Dotter: Jag kommer ihåg när jag och Karin köpte tomat och saltchoklad till mamma. För att jävlas.
Pappa: Jag med ...
Mamma: Ååååh, jag vill ha mer sån!
Dotter och pappa: ...
Pappa: Mamma tycker om all äcklig choklad. Kaviarchoklad.
Dotter: Fransk senapchoklad.
Mamma: Ååh!
Pappa: Salladchoklad ... Hehe.
Dotter: Spenatchoklad!
Mamma: Ååh, det skulle vara jättegott!


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha! Vad gulligt.

Postat av: Anonym

HAHAHA!

2009-11-22 @ 21:50:59

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback