Being Julia

Exakt såhär många SMS får plats i min Skickatmapp:

Ta av dig kepsen. Ja. Visuellt ... Haha. Chilla. Okeje För att du berättar om dina sovmorgnar. Jag gjorde så. Ja! Det gäller bara att bli lite arg. Det är kallt Fikar säger du. Jag sov. Ja.. Hahaha. Har dom mustasch. Gulliii Skål! Hehe. If Roosevelt was livin' he wooldn't let this be Erotiska berättelser? Den är lite skön ändå Ha? Everybody gone bad NICKLAS Nicklas är bra Jag ska gifta mig med Nicklas Luke är såå 2008 Jag behåller Luke tills jag vet att jag har NickLAS Hehe Mm! Jag ska köpa en orkesterjacka. Du är skyldig mig pengar! Hehe. Jag ska köpa en ny jacka! Deru :D vadgördududududududu jag har tråkigt ligger i sängen pappa har stängt av modemet jag vill ha Nicklas i idol det vore najs Ha. Jag är rolig va! Jeanette jag vill ha Nicklas och en orkesterjacka. Jag är dödligt seriös. Du är bearnaisesås. Jag vill ha en orkesterjacka Marcus. Sen vill jag ha en massa andra saker som jag inte tänker berätta för dig!!! He. Pussis! Du glömmer väl inte att natta ungarna baby Den! Dom andra tre då lol. Äsch vi gör nya I morgon efter jobbet då Men han ska vara listig. En smart guy! Du är dålig på matchmaking! Vilken intressant male to male. Jo alla naturare har glasögon och alla esteter skär sig. Men? Haha! Du är bra. Rolig äru. Det kan jag nog. Jag HATAR kondommössor! Inte lika mycket som jag hatar kondommössor .. Vad hemskt det skulle vara att dö nu. Då skulle jag dö med en kondommössa på huvudet. Maskeraden? Det var Disneytema tydligen. Haha. Det är svårt med klänning. Jag tänkte vara Kapten Krok först men det var upptaget, då tänkte jag vara Smi men det var också upptaget. Vatten är fint. Ojdå! Hur? Ojdå. Detdär är oförlåtligt vettu. Vill du att jag ska vara arg eller bedrövad eller förstående? När naturens lustar sätter i... Släkthappening! själv? Ere fest? Ingen party. ... Färg Bra. He! Vad göru He! Jag tänker inte skriva eh! Trött plus alkohol elikamed mer trött Ojdå. Vänta. Detdär skulle inte till toi. :(( Hemma! Du är överst på smslistan. He. Av någon underlig anledning. Naajs. Jaa, dom kör TP Synd att inte lyssna ofta på Günther. Den är djup Jag kollar på störda komedier om amerikanska ungdomar som är besatta av sex Gaanska Han i filmen hade just sex med Abraham Lincoln. Haha! Det har redan varit. Måste kolla hennes blogg :) Hmm Gör det Vad bra Please please please let me let me let me let me get what I want this time Lord knows it would be the first time.. Smithslåten! Gjorde du! Vad är det? Ahaa! Det vill jag höra. Kända människor behöver inte vara musikaliska för att göra musikkarriär. För Paris! Hihihihihihihi Gillar du spetsunderkläder? Bra, jag funderade nämligen på vad jag ska köpa till dig i julklapp. Lägger mig under täcket. Fyllesamtal check. vlad brb? Rich guy! Hafffffffa Varför? Hm. Du hatar mig för att du tycker om mig. Makes sense. Aha. En rik dryg som inbillat sig att han är smart också. Härligt. Haha. Du är bra stjupiddd Coolt. Men det var du inte? Why oh why Du tänkte på det? Ibland kan inte saker lösa sig. Ibland går inte harpan ut, man måste ge upp och ta allt den jobbiga vägen. Jag tror det kommer från tröjan på igelkottbilden. Sen passar den. Igelkottar är gullia. Man förväntar sig att dom ska ha svans men dom har typ intere Ja men dom har stora bakdelar så man ser inte den. Sen går dom roligt med bakbenen. Aa Cool kille i cool bil. Bingo! Jag har inte det.. Det var avståndsbingo. Han var söt och körde en saab från typ 69. Du är så clever. Haha. Om jag var kille skulle jag ha t-shirts med snygga tryck och en gammal bil i en rolig färg och så skulle jag köra runt flickor i den på kvällarna och lyssna på bra musik och så skulle vi sjunga med. Vad är det för jobb du har? Ojdå. Haha. Vad krävdes det för akademiska meriter för att knipa ett sånt jobb? Jarå Vi är hemma om 40 Där ser man. Jag har suttit två och en halv timme på djurakuten.. Låg din farbror på djurakuten? Ja, min lilla bebi vart matt och vägrade äta och resa sig upp så det blev 100 blås in.. Mm :( 33 grader varm den lilla skrutten... Tusse! Det kan vi! Ojdå. Tjollzing. Jäh. Why? Ska in! Jag åker in nu, men stannar nog i Haninge nån timme. Jag älskar i Your new twin sized bed när han sjunger But I hope you have more luck with it than me Man kan gråta av wine också, och bli full av whine Där var jag klok va! Jag måte vänta en halvtimme i Haninge innan jag har tid. Jag kommer somna! :( Dåligt! Mina tandläkare tycker om att döda mig. Jag kommer sakna min glhgg Glugg. Jag hatar bra shoppingdagar! Jag kapitulerar nu officiellt. Shoppingen tar kontroll över mig. Då är det ju inte diin låtlista längre. Spets, sammet, guldbrodyr. Haha nej. Det har andra redan gjort :) Haha! Bra gissning, men han får klara sig utan. Jag vet. Hehe. Jag har köpt kläder. Bra va. Neee. Usch! Gissa. Och snygga vinröda sammetstights. Och en munkjacka. He. Jag handlade kläder. Då befinner man sig i omklädningsrum. Hehe. Du kan lånis när du vill :) Julia har gjort det igen. Jag sprang just till bussen på under två minuter. Gjorde du? Jag hade velat se det. Stoppa upp en penna. Jag undrar vad du sa. Nej Amputera bort den! Naa Dessutom har jag hört om fantomsmärtor Ja! Men man vet ju inte. Kan vara värt ett försök. Jag har haft kli i halsen i två veckor. Jag vill inte amputera.


Kommentarer
Postat av: Julia

Varför detta oroliga privilegium, undrar ni. Varför får vi denna exklusiva bilaga? Enkelt, svarar jag. Dethär är såklart ett sätt för mig att visa upp skärpa, intellekt och vishet.

Postat av: Robbin

Alltså oj! Något säger mig att du har på tok förmycket fritid som orkar kopiera alla dina sms från mobil och sen skriva in de på datorn

2009-10-20 @ 17:14:19
URL: http://robbbbin.blogg.se/

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback