Bye bye blueffssschhffffffffffffffff

Jag har jätteont i huvudet och en jättedålig dag och då FÅR man spela lite gitarr även om man borde göra något annat. Om man vill.

Så satt jag och recordade lite mysgitarr och myslåt och så tänkte jag "hehe, jag lägger upp denhär på bloggen och visar vad man kan åstadkomma när man egentligen verkligen borde åstadkomma något annat". Så lyssnar jag igenom klippet och är lite nöjd i alla fall, fram tills jag inser en sak.

Jag läspar.

Jag läspar jättemycket.

Jag läspar så mycket att det låter som att jag säger F.

VARFÖR HAR INGEN SAGT NÅT

Kommentarer
Postat av: sir borkolia

haha VARFÖR HAR INGEN SAGT NÅT

roligt

skärp dig du läspar inte så mycket som du utger dig för att göra

lite ibland

men inte så farligt :D

2009-10-12 @ 19:40:17
Postat av: Robbin

haha aaaaw :D

Postat av: Julia

"Aaaaw"! Varför har ni inte sagt nåt!

2009-10-14 @ 13:25:56
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback