"Jag vill träffa dig också. Du kan komma hit. Om du vill"

Jag tror att jag vaknade av att mitt alarm ringde i morse klockan sex. När jag tänker efter. Och jag tror att det väckte min mamma i rummet bredvid mer än det väckte mig. Jag tror att det var hon som stängde av det.

Det blev en lugn kväll igår. Orkade inte med en massa. En TV och en soffa och två vänner, tvåhundrafemtio skratt och lite livslång vänskap var grejen. Allt man behöver ibland. Sen två vänner på promenad hem åtsammahåll med en cykel som kommer bli vår död och samtalsämnen och lite erkännanden och lite tröst.

Känns som höst.

Sen fick jag veta att jag är någons ledstrasb. Jag tror att det var felstavat. Han försökte igen och då blev det "Du är min ängel". Det var fint.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback