Hej.

Min kondition: (rubrik à la lågstadiet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Nu ska jag berätta om min kondition. Vissa tror att jag har bra kondition för att jag gymmar. Det är inte sant. Jag ska berätta sanningen.

Jag är en tidsoptimist. Av värsta slaget. Detta påverkar min levnad stort och leder ofta till komplikationer i mitt vardagsliv, särskilt ofta då mina vägar korsas av kollektivtrafiken. Min närmsta busshållplats ligger på ett avstånd av en ungefär sex minuter lång promenad från mitt hus. Tidsoptimisten i mig minimerar ned tidsbudgeten till denna promenad till ungefär tre. Minuter.

Jag tar bussen till skolan varje dag, och 1 + 1 är 2 så ni fattar. Det sägs ju att korta, intenvisa pass ger bäst utslag ...

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback