Hon brrrröt svärdet i småbitar, hon sssstampade i marken, hon SLLLLET sitt hår!

En fråga som jag ställer mig idag och i morgon liksom alla tidigare dagar tillsammans med objektet i fråga:

Hur länge kan man rota i min väska
UTAN att hitta det man letar efter?

Det ligger där någonstans, längst ned i något hörn, bakom en sjal eller ett hopknycklat papper eller en tub med tandkräm, ligger och garvar åt en och drar ut på tiden fram till ögonblicket av lokalisering till det extrema. När personerna bakom i en busskön börjat fundera på att gå hem i stället för att vänta på att idioten framför ska leta fram sitt busskort, när kassörskan bytt skift innan man hunnit betala, när ens kompisar tagit sina böcker och gått iväg till klassrummet innan du ens hunnit få upp ditt skåp.


Jag börjar frukta för tidig tunnhårighet.


Kommentarer
Postat av: BORKKKKKKKKKKK

ingen kommentar om tidigare nämnd väska

2009-10-04 @ 22:09:01
Postat av: Anonym

hahahah gud vad jag känner igen mig!

2009-10-05 @ 05:01:03
Postat av: Karin

Alltså. Under många år av mitt liv levde jag precis som du. Ett liv i ständig stress och ovisshet var nära att ta knäcken på mig när jag en dag upptäckte: YTTERFACKET. Du måste skaffa ett litet fack eller en liten ficka där du alltid har de där grejerna. Och bara de grejerna. Det kommer att revolutionera ditt liv. Lovar!

2009-10-05 @ 13:40:16

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback