Min jättejättejätteJÄTTEbra plan!

Jag ska ha en fondvägg i svart sammet och tre väggar i vitt och mot sammetsväggen ska jag ha ha en jättejättejättestor säng med svartbrun jättestor sänggavel och fluffiga lakan och täcken och kuddar och så ska jag ha en jättestor taklampa i papper som hänger ned jättelågt ovanför sängen som ska lysa sådär inte jättestarkt men jättemysigt och så ska jag måla dörrarna till garderoberna med svart griffeltavlefärg så att mina vänner kan klottra fula saker där när jag inte ser och så att jag kan skriva upp allt där som jag glömmer så ska jag ha svartvita foton från fotolabbet på den vita väggen ovanför skrivbordet som jag egentligen inte vill ska vara så stort och björkigt som det är nu utan mera litet och svartbrunt och mest bara ha plats för min gulliga röda laptop och sen ska jag ha min gulliga svarta PatrikpåIKEAstol och sen feeeta högtalarna bredvid som alltid ska spela jättebra musik eftersom att min lilla röda har 24timmarsjobb sju dagar i veckan utan undantag på julafton, sen ska det vara dov mysbelysning från my dear beloved Hörup och så ska jag ligga i min fluffiga mysiga säng alla dagar hela tiden jämt.

Bra va?

Fast. Då måste man ju bära ut allting och måla ÄNNU mera måla MASSA och släpa runt på IKEA i ÄNNU fler timmar och snickra ihop ÄNNU fler möbler och sopa ihop ÄNNU mer skruvar och tidningspapper och målardamm och ...

Man skulle ju också kunna skippa allt och bara slänga ut allt möblemang och sätta in en gigantisk, förgylld staty föreställande Buddha i mitten av rummet. Det vore också kul.

Kommentarer
Postat av: ribbin

Jag röstar på Buddha, fast helst i guld och sen en liten dam som kretsar runt han meeed.. hmm karpar i, aa karpar. det skulle vara awesome

2009-10-31 @ 02:05:22
Postat av: emma

åååh vad det lät underbaaart!!

säg att du ska gära det, säg säg säg!

jag kan backa upp dig när du behöver hjälp :D


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback