MAKE UP CLEAN UP MESSED UP

Smink.

För första gången på nästan en vecka, smink.

Jag känner mig överjordiskt vacker.

Städningen har tagit lite fart, jag har vikt lite kläder och drog just ur en BH som jag kört över med skrivbordsstolen, den hade fastnat i hjulet. Och på tal om kläder så var jag otroligt sugen på att ta en DAGENS OUTFITbild nyss. Bara för att den är så snygg så att man nästan faller isär. Sen insåg jag att min mobil, som skulle få agera kamera, är borta.

Så nu ska jag riva ut innehållet i sängen, rota i samtliga kuddar och örngott och ropa på den tills den kommer tillbaka till mig.

Och jag VET att ni älskar mina sjuk-updates här i bloggen. En fågel har viskat att ni är sanslöst intresserade.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback